2010. május 16., vasárnap

7!.


juhj! képpzheljétek. megihletődtem! nem nem megilletődtem azt sem tudhom az mit jelenth! ihltetet kaptamm! az egyikh sráckahh mellethem ül és cukhi! és aszthmondtha nekemmh h teccemh nekijje! áááá boldogh voook! 
amh júúúj fújh a szhél! szhar az idhő!
- Jék engedjh márh el te barjom! – fuldoklottam.
- Smárojjále! Smárojjále!
- Hagydh márh Bélat! Őh az enyémhk! Nem vágod körcsikorcs!
- he?
- vedd leh róla a kezeddeth merth hamm!
- eddiekhém szed má le!
És végreh letépteh rólam.!
- hogy az ah macska baszná megh! – káromkodkodtamh.
- jé ez brúsz vilisz!
- hol hol?
- ja csakh teh vagy lórant. Te feka állath-
-öh. Erre inkábbh nem mondokh semmith!
-Okészsokáskha!
Elmenthünkh a rétreh.
Edike elkezdetth énhekelni.
-Ájm ö barbih görlh inh ö barbhi vööööörlhd lájfh in plásztikh icch fántászthik!
Én is énekelnih elkezdtemh-
-úúúh jú táccsh máj táláláh. Úúú máhj dinghdingh dong!!
És egészh eshte énekheltünk mirhe reggel leet.
-mennyünk szuttyókba.
-je evribádi indaháuz.skúlforevör!
-megkillhem ezt a cshajt az egyszher biztso. Csakh thudnám mhiről poffázik egyfhojtábba!
És elmentűnkh skhúlba-

8 megjegyzés:

Crystal írta...

Szia, Hello Kitty!
Bárki, bármit is mond, de a kitartásod az hihetetlen...xD
Szóval ez elég rövid volt, nem tudok mit mondani, viszont az a réten éneklős...
OMG...xD
Gratula, amiért nem adod fel, ez sokban megváltoztatta a véleményem rólad, de...
Legalább a hátteret szedd le... :'(
Crystal xD

Elena írta...

Gratula! Ez eddig a legértelmetlenebb fejezeted!
Ki mondott kinek mit?! mert semmit nem lehet belőle érteni. Ja és nem hinném h BELLA és EDWARD valaha is ilyen hülyeségeket énekelnének, ráadásul ramaty kiejtéssel... Márha fonetikusan akrtad leírni...

Biu írta...

Szia!
Vicces volt, de a végéből nem értek semmit...
Valaki leírná nekem???:P
Nagyon rövid volt.:(
Ennyi.

Névtelen írta...

na akkor irom :D

- Jake engedj már el te barom! - fuldokoltam.
- Smároljál le! Smároljál le !
- Haggyd már Bellát ! Ők az enyémek ! Nem vágod körcsikorcs(ez nem tom mi )
- He?
- Vedd le róla a kezedett mert hamm ! (o.O)
- Edikém szedd már le!
És végre letépte rólam!
- Hogy az a macska baszná meg ! - káromkodtam.
- Jé ez Bruce Willis.
- Hol? Hol?
- Jah csak te vagy Laurent.Te feka állat.
- Oh. Erre inkább nem mondok semmit.
- Okéjoké.
Elmentünk a rétre.
Edi elkezdett énekelni.
-I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic.
Én is énekelni kezdtem.
- Oh, you touch my tralala,
mmm... my ding ding dong.
És egész este énekeltünk mire reggel lett.
- Mennyjünk suliba.
- Jé. Everybody in the house. School forever!
- Megölöm ezt a csajt az egyszer biztos. Csak tudnám miről pofázik egyfojtába.
És elmentuk suliba.

:D

Elena írta...

de jó, h valaki végre leírta XD én a végét nem tudtam már kibogarászni.
Am sztem Barbikám érdemes lenne leírnod a fordítást is, mert ugye chatben bebizonyítottad, hogy tudsz te ha akarsz. Így sztem jogosan kérhetem, v kérjük, hogy először írd le a te változatodat és utána azt is, hogy mit akartál.
Ja és még valami: megihletődtem - ezt én sem tudom, hogy mit jelent, de az, hogy "megilletődtem" semmi köze nincs ahhoz, hogy ihletet kaptál. Azt jelenti, hogy meglepődtél 8jobb szinonímát nem találtam rá)

Dugong írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
EZ FIZIKAI FÁJDALMAT KOZOTT BAZD MEEEEEEEE! NEM BÍROM TOVÁÁÁÁÁÁÁÁB!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
FATAL ERROR
KÉK HALÁL
KÉK KÓD
MENTŐT!!!

AliceC írta...

...
...
...
...
Az agysejtem egyesével akasztották fel magukat o.O Ez fájt! ájm ő barbi görl? -^ Ez komoly? o.O Jót nevettem, köszi :) Csak így tovább csajszi (Y)
...
...
...
De attól függetlenül:
AGYHALÁL!
TÖMEGPUSZTÍTÓ FEGYVER! A RENDŐRÖKNEK EZT KÉNE KÖNNYGÁZ HELYETT HASZNÁLNI! A TÖMEG SIKÍTVA MENEKÜLNE ÍGY IS! SŐT, TALÁN JOBBAN. o.O

mesi28 írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
én elég rugalmas vagyok, a legtöbb szöveget megértem, de ez most nekem is sok(KKKKKKK) volt!!!! a végét már ki se bogarásztam, mert nem bírták az agysejtjeim!!!ott fenn akadtam amikor Edward a barbie girl-t kezdte énekelni :S