2010. május 1., szombat

6. fejezethhecske

Meghoztam az ujj fejcsiht. Remcsikélem, nagyhon theccenifog:D Na puxa!

Jék lenyomta a nyelvecskéjéth a tokrhoman. Asszem menőbben smárolt mint Eddike de nem vholt ojan fincsííjh íze.
 - Másszállh leh a szukámról te khissh köcsög!
Oszt Edike letépte rólam Jéket és Lórenthez vágta. Jéköb kidőlt.
Lórent odaugrott Eddikéhez és megütögette a pofiját. Asszem meg akarta pofoznihj deh Eddikhe meg sem éjezte.
 - Lóren komám, te meg mi a diket cshinsz itt, te khöcsög? - Kiabált Edike.
 - Dumcsihztam Viktóriácskámmal és ő csicskázthatott ide, hogy figyeljem a háziállataidat. - mutogatott rám.
 - Monddhgyad meg nekijh h nem házi állat vok hanem szuka! - Kiáltottam rá Eddikérem mert nagyon megbántott Lórent a háziállattal.
 - Ő nem egy háziállat, hanem egy szuka! Fogtad, hapsikám?
Lórent vhálaszolny akart, de Jéköb felkölt és megchibálta Lórent rasztáját. Megpörgette a fheje fölött, mhint vlm Hreksule muksó (az a ghörög faszi), ésh el halyyitotta
- Ennekh annjih - vihogtam
 - Mhost pedig édesh csivavhácskám, te ishutánnah mehetsz! - Eddike
 - Nem megyyekh, amígh Béla nem kissel meg enghem még1x.
 - Nem fogsz kisselni az én Bélámmal - Edi
 - Ha nem smárcikálhatokh vehleh újhraaa akk meg killem.
Jék, a rühes kutyikha elkedett folytogathnie.

13 megjegyzés:

Elena írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
kigyógyultál a Bélából. a multkor már bella volt, igaz h kis betűvel, de már Bella, most meg megint Béla?! És, hogy tudtál Herkulesből Hreksule-t csinálni?! Ki sem lehet ejteni! meg úgy az egésznek sincs semmi értelme! Csaqk kavarogsz mint légyszar a levegőben!
Huzzá innen de, messzire, mert már kiégetted a retinám a háttérrel, megsüketültem a zenétől, ja és agyhalott lettem ettől az irománytól, amit még mindig nem tudok törinek nevezni!
ui.: ha folytatod, legalább ne magyarosítsd az angol szavakat, mert nagyon nem szupcsijhh

chloé írta...

Aztaa kettébaszott..khm.. Nem lehet megérteni basszus. Ha ekkora kreativitásod van csak legalább helyesen írj kérlek.

mesi28 írta...

öööööö no comment T.T

Bella. írta...

Bazdmeg ez durva..O.o"" Komolyan mondom,te vagy az emberiség hanyatlása...

Eszter írta...

O_O ez agyhalál!!!!! én esküszöm fél órája itt ülök és gondolkozom rajta mi lehet az a meg killem!!! ha valaki tudja akkor mondja már meg nekem lécci!!! de a többiből se tudtam kijönni O_O

csillus. írta...

jézus atya úristen!!! ki a mennyekben lakozik. :|:|
ez mos komoly????????
agyhalál nálam is beállt... -.-"
a felét nem értettem amit kiértettem belőle az inkább no comment. úgyhogy nem mondom semmit inkább...

mesi28 írta...

a meg killem kérlek éééén rájöttem!!!4:D:D:D
tudod a kill angolul ölni, szal sztem azt akarta ezzel kinyögni h megöli, dehát nem ment neki xDD
én is 5 percig ezen agyaltam xDD

Elena írta...

de ügyi vagy! Én még eddig nem jöttem rá. Arra igen, hogy valami angol szót magyarosított megint, de nem igazán jöttem rá melyiket...
Elismerésem Mesi28

AliceC írta...

Annyira agyhalál xD Én is rájöttem a killemre. Már átállt az agyam a picsa - szótárra, mikor lélekben felkészülök: MOST FELJÖVÖK!
Most lehet megutáltok, de nekem tetszik az oldal (nem a design, én jól szórakozok. Az én lelkivilágomnak most jót tesz egy kis agyhalál, no gondolkodás, csak ezen agyalni.
Agyhalál :)

Alice

Jaz írta...

..................................................Agyhalál.. Jézusmárja! Ez valami brutálish lett. A Béla tetszik a legjobban..:P Ez a csaj kész.

Jaz

mesi28 írta...

kösz az elismerést :DDD
néha én is pihent tudok lenni, de ez azért...khmm...na inkább nem is mondok semmitxd

Unknown írta...

öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm... öhm...
nem tudok mást mondani.. én nagyon erős idegzettel bírok, a fűrész kettőt, ebédelés közbe, röhögve néztem végig... de ez... ettől besz*rtam b*zdm*g... am a megkillemre én egyből rájöttem... alapfokon jól tudok hülyéül... illetve a kisseltem... hát.. nem szólók inkább egy szót sem.. de amit még bírok, hogy a rohadt nehéz szavakat, pl. Be Dzseki dzsenezett közénk.. nah ezt még én sem tudom néha jól leírni, erre ő jól leírta.. elismerésem.. de hogy abba a kib*szott Bellába, meg Jake-be mi a nehéz??? ezt elárulná nekem valaki???

Lili írta...

Hali!
Ez a csaj... Ki vagyok tőle rendesen. Miközben olvastam nekem is megfordult a fejemben, hogy megkillem magam, de végül is elvetettem... De ha jobban meggondolom, egy kicsit tisztelem szerencsétlent, mert egy ilyen történethez hatalmas bátorság kell, hogy felrakja....
Amúgy meg ha másra nem is jó ez az oldal arra igen, hogy jót röhögjünk rajta, hogy valakinek milyen magas IQ-ja van....
Ha van kedvetek kérlek nézzetek be az oldalamra: www.alkonyat-lili.blogspot.com
Puszi: Lili