2010. április 26., hétfő

5. fejjezethhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Háth eszt is megéjthük! őtödík fejjezeht! reméljem teccetik nektekh!♥ 




- Csubakkha! Borothváld leh a segged és ha készvagy mennyéh a kviljút területre mert megharcsizom! – mondta eddiekhém.

- Mi faszh?
- Keresdh meg emböri apját vagy mittom én. A lhényeg h húzd el a rethkes bélbolhalyidat. – mondta énh issh.

- ti mind rühes khállenek vagytok. Hülye ribanch!

- anyád jék! Nem vagyokh hülye ribanch! De te fasz vagyh!
Kifutottam.            
Be az erdőbe.
És továb futottam.
- bela! Belaaa! – kijáltottah nagy meglepetésként Lorant.
- lorant szevasz haver mi a faszth kereshel itth?

- csak zabánih gyüttem én-e.
- mi az h gyüttem?
- anyádh fasza.
- hehehe. Anyámnakh nincs ish fasza. XDXD
- na nem baj mosth megeszlek! Hamm.

- Francbah.
- Belaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Lorant te mith kereső itten??

- Jaj, edi meg akarh enni!
- nem engedemh!
- azajó. Zsíír.

- Wáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá! Csákácsákácsáááááá! – jéköb beDzsekiCsenezett közénkh.
- jéköb mennyé innen anyád kínjábah ne kelleszh ide. – csak azér mondtamh ámmm me nagyhon fétettemh.

- de nincsh is anyámmh. – sírtah jéköbke.
- akkor apádbah.

-brühühü.
-jaj, neh ittenh sírhjál má!
- bela, hagyadh már, hadh sírjon ha azh nekije jól esikh. – nyugtatotth edi.

De nem nyugottam megh.
- jék. Érthem én h fáj megh mindeeeeeeeen……………………….
- ésakkómivanassziszedidejöszaszmondodértedésakkomindenjóleszbebasztadkiskomám!
- He?

- namostakkómivanh ? – nanáh h lorant zavar bele a legjobbkorh.
- anyád! Lorant mosth kuss nem látodh h szenvedh.

- mert nem smárlod leh. – mondtah loratn
- hát jó. – ésh lesmároltamh.

- de ne edvárdhot.
- ja XD
És lesmárholtam asszemh jéköböth.

12 megjegyzés:

Rebii írta...

te ostoba tyúk elöször tanulj meg irni aztán nyiss egy blogot ! Egyépként lenne egy nagyon fontos kérdésem : ennek mi a lényege ?
Mert én nem értem de gondolom te igen és nagyon de nagyon örülnék ha elmondanád ! Meg ez a dizi ! Hello kity ? úúúúúmúúú ez már fáj ............ meg az hogy idézem : Amúgy nagyon éjdih és egyedi vok szal ne merjen másolni köcsög , mert kinyirlak ! figyi sztem ezt a sz*rt aki lemásolja annak nagyon le kell magát aláznia ....... és egyépként télleg igazad van egyedi ......egyedien szar ! és szerintem megkimélhetnéd a világot magadtól ....................................



Repcsííííííí

Eszter írta...

O_O agyhalál!!!!!!!!!! TÖRÖLD LE A BLOGOD!!!!!!!!!!nem is tudodk mit mondani olyan szar lett

Elena írta...

agyhalál.................kész végem, ezt nem lehet felfogni! Hogy jön a képbe ki és mivan? Mert ebből egy szót sem értettem, pedig már kezdtem azt hinni, hogy javul valamicskét az érthetőség az előző fejezetnél. Bár igaz, hogy a haldoklóknál is a halál előtt mindenki joban van egy kicsit, aztán zsupsz kampec... Lehet, hogy az igazi fájdalom csak most következik?!
Könyi ments meg minket ettől és töröld ezt a szemetet!

chloé írta...

A helyesírásod javuló tendenciát mutatott. De hát ennyit erről. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy mit akarsz mondani. Nincs értelme. Kértem h tanulj meg írni vagy töröld.. Jobb lenne ha törölnéd. Nem tudom, neked még nem tűnt fel, hogy mindenki azt mondja, hogy mekkora szar az egész? Csak úgy gondoltam közlöm veled: ez NEM pozitív dolog. Lehetne építő kritikának venni, de te ezt dicséretnek veszed. Eszméletlen.. :D

Rékus_ írta...

AZ agysejtjeim sikítanak. Nem értem, hogy miért nem törlöd le? De ha nekem jól esik, hogy minden egyes kommentelő porig aláz, akkor nem állunk a boldogságod útjába.

AliceC írta...

Meghaltam!

Zombi lettem!

Ez fájt!

Asszem ezzel mindent elmondtam...

Rituss írta...

Szerintem tudjátok XDD
na puszcsíí XDD

Biu írta...

Így már nem is vicces, mert még elolvasni sem tudom, szóval...
NEM KELL TÖBB FRISS!VAGY TANULJ MEG ÍRNI!
Ennyi.

Rebii írta...

az előttem levők elondták a véleményt.
4 sort tudtam olvasni, aztán feladtam.
de ezzel sztem mindenki így van.
puszika
Miszosz

mesi28 írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
végigolvastam, mert elég jók az idegeim, de ez nekem is sok...az agysejtjeim egyenként koncolják fel magukat és lőnek ki egy másik naprendszerbe ettől a baromi hatalmas idiotizmustól...jajjj de szépen megfogalmaztam ezt xDD
szal röviden:TÖRÖLD ÉS HÚZZ EL MERT EZ MÉG VICCNEK IS GÁÁÁÁZ
thnx
mesi28

Wyyy írta...

Na ne már...NAGY nehezen elolvastam és komolyan mondom ez mukkot nem értettem belőle...szóval akkor én asszem már feleslegesen írom le hogy:TŰNJ INNEN A HELLO KITTY-s BLOGODDAL EGYÜTT ÉS ÁSD EL MAGAD....na röviden ennyi..

Unknown írta...

Kék halál............. ez kurva szar. TÖRÖLD MÁR LE EZT A BLOGOT!!!!!!!!!!! úgy írsz mintha cigány lennél...... nár lehet hogy azis vagy! hülye kurva!!