2010. április 11., vasárnap

1.fejezeth

Szijjjjasztokh!!♥
Nah, meg issh vanh a fjissh!
Sztemh tökjólett, de háth ti sosem éjhettekh felh hozzámmhh.



Reggel a visító ébresztőórám ébresztett.
- Mért visítasz? – morogtam.

De csak tovább visított, mert mást nem tud csinálni csak visítani.

Mért visít egyfolytában?

- Anyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! – visítottam.

- Mit visítasz?

- Mit, ne visítsak? Kapcsold ki a visító ébresztőórát, most!

- Ha zavar, hogy visít, hallgattasd el. – jött a tök jó válasz.

- Na, most elkaplak! – mondta egy részeg fószer és kergette visító anyámat, mert az jó.

- Bélla. Kelj má föl! – ordította a faszi.

- Haggy már Csárlie.

- De itt van a pasid, te gyerek!

- Edvárd! – visítottam.

- Szia Bélla. Jackobb hívott hogy mész- e le La pussba.

- Mért tégedet hívott? He?

- Mert téged nem ért el, cuncimókuss. – jött a válaszom gyorsan.

- Csárlie mennyé innen nézzed a bézbólodat! – visítottam.

- Csárlie angyalai. – fuldoklott Edvárdkám.

- Csárlie majom a családban. – szólt ki a konyhából anyám.

- Jólvan anya, tudjuk hogy milyen viccmesélő vagy. – vinnyogtam.

Edvárd felnevetett.

- Mennyünk hozzátok. – mondtam halkan csendessen.

- Jóvan, de Charlislen még dolgozzik.

- Kit érdekel Charlislen. – hisztiztem. – Engem érdekel csak Elisz.

- Megint ruhát akarsz csórni tőle? – vihogott Edvárd.

- Mért kitől csórjak? Anyám csóró. Már a neve is az Rönée. Apám is mert csak szexvideókra költi a pénzét, nemhogy a neten nézné ingyen.

- Hé hallom ám. – kiáltott ki.

- Kit érdekelsz. – kiáltottam vissza.

- Hát őő.

- Senkit, úgyhogy kuss legyen bézból harcsa.

- Mennyünk már!

- Jóvan.

Azt elindultunk.

Odaértünk.

Elisz jött ki a házból.

- Szia Bélla! – köszönt üdvözölt.

- Szijjókha Elisz! – viszonoztam ölelését.

- Edi nem jösz? – kérdezte Elisz.

- De. – felelte Edi.

Bementünk a házba, azt jóvan.

38 megjegyzés:

Heidi írta...

anyámm komolyan ez csak szánalmas!!!!
ennél még a kutyám is jobbat tud!!!
szerintem olvasd el először a Twilight-et aztán írjál ilyen hülyeségeket:)
am jó hosszú volt gondolom megizzadtál az írásban te szánalmsa kurva
nah grat a semmihez meg a szánalomhoz

Heidi írta...

szarr lettt

Eszter írta...

komolyan ez egy nagy kurvaság ahogy van töröld ki a blogod és tűnj el te ribanc ha meglálak az utcán éln megöllek

Katka írta...

Ja grat a semmihez, mert ez igazán szánalmas teljesítmény volt te kis kurva!
Remélem BEZÁROD EZT A BLOGOT és törődj a dolgoddal vagyis a szopássál ( most képzeletben leköptelek) Te szánalmas kurva!
Takarodj a blogspotról, nem érdemled meg h blogod legyen!!!!!!!!!

Keina írta...

Szia, sztem tökjó a blogod!
Ha ez menti meg a világot a pusztulástól, vagy ha hülyeségben mérik a "szupcsiságot"
Nemtom, honnan szedsz ennyi hülyeséget, de sztem tami örül, hogy még vmit másolhat+lett egy rajongója xDD

Heidi írta...

jaaa
tami ezt is másolhatjaa

gicus19 írta...

xD am meg kis helyesírási szótár sem ártana neked.
BELLA, nem beszél így CHARLIE-VAL, és EDWARD nem beszél így. És amúgy is. RENNEE xD Tök ideges vagyok xD
Ennyi marhaságot írni XD
Elindultunk, Odaértünk, stb. Ha n így írnék, menekülnének az olvasóim xD

Nicky Graceheart írta...

jézusúristen. már bocsánat, de én sokkot kaptam. ez egyszerűen BORZASZTÓ. kínszenvedés volt végigolvasni.
lenne pár kérdésem:
1. olvastad te a twilightot?
2. hogy jött a hello kittys dizi egy twilightos(bocsánat, tvájlájtos...) fichez(ugyanis így írják...)?
3. kérlek magyarázd meg, hogy mért hiszed azt, hogy ez jó? még az elviselhető kategóriába se sorolnám... RÉMESEN SZAR LETT.
Ezek a kérdések csak az "írásodhoz" tartoztak. (és örülj hogy nincs kedvem leírni mindet...)
Amúgy elmondod, hogy miért vagy te egyedi(vagyis te egyedih vagy...ja meg éjdih...)? Ugyanis azzal, hogy kurva vagy, úgy csinálsz, mintha tudnál valamit és menőnek hiszed magad még nem leszel egyedi... inkább csak SZÁNALMAS. egyébként tudod mit jelent az hogy egyedi?
Köszönöm ezt a pár boldog percet, amit ennek a "csodálatos"(magyarra lefodítva RITKA SZAR), "egyedi"(igen, végülis egyedi. soha senki nem írt még ilyen SZÁNALMASAT) írásnak nevezett BORZALOMNAK köszönhetek.
Remélem törlöd a blogodat és rájössz mennyire szánalmas vagy. Igazából még azt sem érdemelnéd meg, hogy ilyen jellegű kommenteket kapj...

Daniella írta...

xD Hát én igazából alig értettem belőle valamit. Szerintem tanulj meg normálisan írni. De azért nem a semmiért írtad. Ha úgy vesszük, akkor sokat segítettél nekem, mert most igazán megnőtt az önbizalmam. xD Csak így tovább...

Isabella írta...

Ilyen szánalmas irást..nem is tudsz irni várj segitek a helyesírásban: Csarlie:Charlie
Rönéé:Reneé
Edvard:Edward
Bélla:Bella
Elisz:Alice
Charlislen.Carlisle
Meg visit...mért visít..ááááá meg jóvan..istenem szánalom dögivel...

Crystal írta...

Ez az egész egy vicc emberek.
Ahogy kéred Barbara édes, nem is olvastam el és ugyanazokat a jó kívánságokat küldöm én is neked.
Szerintem te vagy a skrizofén koppintó vagy, vagy csak az egyik szánalmas barátnője.
Fel nem foghatom hogy vagy képes munkát fektetni ebbe a...
Nem nevezem blognak, nem szeretném emgsérteni vele a többieket.
Meg sem éri kiborulni...
A szálkás humor gyöngye vagy.
De azért Stephenie Meyer és az összes író emgérdemli, hogy lehordjalak ezért asárga földig.
Amit műveltél, az kritikán aluli, komolyan!
Ott hagytam abba, amikor Edward megérkezett, mert már fájt a fejem.
Ráadásul alig látok valamit a rózsaszín macskáktól.
Töröld le légyszíves a blogot, mentsd meg a világot saját magadtól!
Na ,,PuxX", de én nem "luwolok"!
Crystal

Crystal írta...

MÉRT NEM KÜLDI EL???

Debi írta...

Én is hagyok itt egy komit, ugyanis nem bírom ki, hogy ne tegyem meg!!
Annyira szánalmas ez az egész!!
Azt ajánlom, hogy hagyd abba a FICS írását, és csak és kizárólag a BAJIKNAK írjad, akiket annyira LUWWWOLSZ!! Már ha egyáltalán vannak!!
Láttam és ismerek is pár feltűnési viszketegségben szenvedő emberkét, de hozzád senki, az "írásodhoz" pedig semmi nem fogható!! Ultragáz, és remélem, hogy hamarosan elpucolsz innen, mert ha ezt folytatod, agyvérzést fogok kapni!! Hányadék az egész, felfordul a gyomrom ettől a FEJEZETHTŐL!! Meg a képedtől, amit a profilodba kitettél, hogy a Hello Kitty-s rózsaszín háttérről már ne is beszéljek!! Eddig is utáltam, de most mindennél jobban!!
Ráadásul a pösze unokaöcsém nem beszél így, ahogy te "írsz": FJISSH, ÉJHETTEKH, a többit hadd ne mondjam!!
Szóval tényleg hagyd ezt abba, mert már az összes blog író rosszul van tőled!!
Fordulj magadba egy kicsit és gondolkozz el!!
Meg akarod dönteni Cárliii első fejezeteihez írt kommentek számát?? Mert lehet, hogy sikerülni fog!! Amúgy Lassan már a kommentek hosszabbak lesznek, mint ez a szerencsétlen macskakaparás!!
Tűzvirág

Crystal írta...

Na akkor jó.
Akkor semmi.
A véleményem meg marad.
Crystal

mesi28 írta...

öhmm...hát most mit mondjak?
én nem akarok oan durva lenni, ez legalább nem másolás de...khmmm most komolyan...szal ezzel ölni lehetne, komolyan ez a modern kínzótábor csakis blogolóknak...chh...
a helyesírási hibákat már felsorakoztatták az előttem szólók, arról nem is beszélve h meg kellett erőltetnem az agyam és a fantáziám h kitaláljam mit is akarsz írni, de komolyan...
Te nagyon szőke lehetsz már bocsesz...
Meg ez a dizi is...utálom a hello kittyt, és nulla köze a twilighthoz kb annyi mint a te írásodnak...szinkronban vagytok cárliiival azt kell h mondjam...zsák a foltját
na puszka
mesi28

Unknown írta...

Rémesen szar lett és Alicenek kell írni nem Elisznek. Apám te télleg szőke vagy egy kis mesterséges inteligenciával ( gyengébbek kedvéért mert van a szőke mellett iegy kis barna a hajnak nevezett szőrnek a fejeden). És szerinted mi nem érünk fel veled? Hol élsz a Holdon? Ennél a macskám nyávogását is szívesebben hallgatom, szörnyű, rémes és... és... erre nincs jó szó :S
Sztem töröld nyugodtan az oldalt mert ilyen retket, ki olvas szted? Mert ha zat hiszed h bárki tovább olvas 1 sornál többet akkor tévedsz! én is egy fél sort olvastam el de már az szörnyű. Fogadd el: tehetségtelen, szőke, idióta vagy. Ennyit rólad...

Dugong írta...

Már szóltak előttem egy páran, de azért még én is írnék néhány sort.

Gonolom, te is csak a filmet láttad, de mivan veled basszus? Nme olvasok Cosmipolitan, vagy Glamurt se? Vagy tököm tudja milyen magazinokat? Komolyan nem tudod le írni azt, hogy Bella, Edward, Charlie és Alice, csak fonetikusan? Te egyáltalám tudsz olvasni? Vagy ezt a fejezetet is tollba mondtad a kisöcsédnek? Ez, bazd meg tamikádat, nagyon gáz...

Arielle írta...

Mielőtt elkezdesz blogolni, tanulj meg helyesen írni... "azt elindultunk" "má" Mi vagy te, egy falusi paraszt? Ezeket a mondatokat sosem ejtenék ki a szájukon a szereplők. Nagyon gáz a sztori... De kösz az élményt, legalább jót röhögtem... :)

Heidi írta...

ez olyan szar lett h szavakban kifejezni már nem is lehet :SSS

AliceC írta...

Nekem tetszett! xD Jót szakadtam rajta! Gratulálok hozzá, légy büszke magadra, hallod, ez nagyon kemény lett. Szerintem folytasd, mert ez jobb, mint egy paródia! De csak egy kérdés. Tisztában vagy vele mi a Twilight? -^ Na puszi, és sok sikert az olvasóim elcsábítására. Puszill:

Alice

Fanni írta...

SZÁNALOM!!
Az egész egy nagy SZAR!!
és ha nem vagy magyar akk mért magyarul írsz!!
Egyáltalán mért vagy itt!!
Menjél vissza oda ahova való vagy!! A HÍD ALÁ!!
aKI HELYESEN SE TUD ÍRNI, SŐT MÉG NEVEKET SE, AZ NE KEZDJEN BLOGOT ÍRNI!!

SZÁNALMAS VAGY!! ÉS A KÉPEDRŐL NE IS BESZÉLJÜNK!!
Mondjuk magadat szégyeníted ország-világ előtt!!
Pff!!!

Biu írta...

Haha!
Istenem!
Komolyan, ennyit még soha nem röhögtem egy blogon !!!!
Szerintem a csaj csak viccnek szánta, meg hogy tudjunk rajta nevetni...
Ja, igen, sak azt nem értem Hello Kittykécske, hogy hogy lehet ennyi önbizalmad, hisz a tehetséged nulla, baromságokat írsz, és még csak a helyesírást sem ismered.
Ez az egészben a kedvencem:tvájlájt.
Viszlát, hülye liba!!!!!!!!!

Anna írta...

Anyááámmm!!!Ezt komolyan gondoltad kicsinyem? Remélem hogy csak feltűnési viszketegségben szenvedsz és nem írói pályára készülsz... Ennél még a Fekete Pákó is jobbat írt volna! :D
Nem szokásom senkit sem leszólni, de ez minősíthetetlen!

Eszter írta...

hát szerintem te télleg szőke vagy drága mert ilyen roszulm senkit se laáátam írni am utálak te büdös kurva

Rékus_ írta...

Végig se tudom olvasni. Annyira szörnyű, hogy majdnem kijött belőlem a vacsi.
Szerintem az ötéves unokahúgom is tudd ilyen írni, aki szép kerek mondatokban beszél, nem ilyen félmondatokban, hogy "Azt elindultunk; Odaértünk; Elisz jött ki a házból.
De tényleg, tudod egyáltalán mi az a Twilight (bocs twájlájt hátha így fel tudod fogni) és, hogy mi a lényege a fanfiction-nak? (vagy írjam úgy, hogy fics?).
Először egy városi picsának könyveltelek el, de ez az írás után, egy tanyasi libának tartalak.
Kíváncsi vagyok mennyi időt fordítottál erre a "szupcsi" fejezetre?? 10 perc?
Szánalmas vagy Tami barátnőddel egyetemben. pff

Blacky hercegnő írta...

Huj ez nagyon jó lett!Komolyan ennyit egy egész napos kabaré csatornán nem röhögtem mint ezen a SZÁNALMAS pár soron!Néha amikor olvastam egy egy sort úgy éreztem mint ha egy órásfogú nyáltúltermeléses mesélné a történetet.Amúgy ha már így írsz el tudom képzelni hogy hogy beszélsz.De tudod mit büszke vok hogy azzal a csöppnyi agyaddal ilyen fantasztikusan röhejes és hangsúlyozom mégegyszer SZÁNALMAS fejezetet írtál.Várom a kövi fejit Edvárddal Béllával Csárlieval és Elisszel!

U.i.:azért töröltem az ELŐSZÓDHOZ a komimat annyira felhúztad te meg a bnőd az agyamat hogy olyanokat írtam ami nem tűr nyomdafestéket!!!!

Pusz Blacky!

letti.^^ írta...

TE EGY NYOMORÉK VAGY BASZOD! SZART SEM TUDSZ A "TVÁJLÁJT"-RÓL, SEM "SZTEFENI MÉLYERRŐL"
NEM ÉRÜNK FEL HOZZÁD MERT FELETTED VAGYUNK TE KIS CSICSKA FASZFEJ! NA IDEFIGYELJ! HA MOST AZONNAL NEM TÖRLÖD KI EZT A NYOMORULT FOGYATÉKOS ÉS GECI SZÁNALMAS BLOGOT, JÓL FIGYELJ, MEGTALÁLLAK, ELŐKERÍTELEK MÉG A POKOL HETEDIK BUGYRÁBÓL IS, ÉS MEGETETEM VELED A KIBASZOTT MONITOROMAT BAZDMEG!
BASSZON AGYON EGY ZÁRLATOS VIBRÁTOR, TE SZŐKE VÁROSI LIBA!

Niky írta...

Ez nagyon gáz. Nem is mondok semmit inkább. Ezzen csak röhögni lehet!!!!!!!!

Ritu96 írta...

Ez szörnyűűű és én még csak nevetni se tudok sírok és áááá!!! Jól össze illetek Tami(h tamtambod,tamparin,trambulin,tata,tuskó,) és talán ennél még az is jobb bár rezeg a léc.borzalma.okádék.p*a fej PEDIG ÉN TÉNYLEG NEM SZERETEK KÁROMKODNI!na csáó TimiBratáhninőjjecsajjebloggermanci!

Dugong írta...

Ismét ide írok, bár már asszem szégyenlem. M atanultuk irodalomból Dante Pokol képét. A hetedik bugyorba a rablók tolvajok kerülnek, de azt tegyük hozzá, hogy a bugyrok a 8. körben vannak. A 8. kör pedig: a csalók akikben NEM bíznak. Szerintem Tami és Kitty a 9. körbe kerülnének(csalók akikben bíznak) és ott is a 4. alkörbe. Jótevőik elárulói... Szerintem, de ez egyéni vélemény...

Nina írta...

most vsítok!
grat. 10 mondat egymás után csak erről szólt! esküszöm kiteszlek a röhögjünk eggyüt rovatba!!!

Eszter írta...

KOMOLYAN MONDOM HOGY EZ A LEGSZÁNALMASSAB BLOG AMI LÉTEZETT, LÉTEZIK, ÉS LÉTEZNI FOG! BASZOD ! TE NEM TUDZS SEMMIT CSAK VINNYOGNI! ÉS MÉG HOGY NEM ÉRÜNK FEL HOZÁDD?????????? MÉG SZÉP HOGY NEM MERT FELETTED VAGYUNK TE KURVA FRUSKA!!! TÖRÖLD KI A BLOGOD MERT ÉN ELŐKERITELEK ÉS MEGCIBÁLLAK! ÉRTED MIT MONDOK TE FASZFEJ?

Rituss írta...

hát szia:)
tudod Chateltünk a múltko:) kis plázacica;)
hát nekem tetszett:D egy jót röhögtem végre három nap után...
mond meg, lehet, hogy én is egy nyomorult vagyok, de TE hogy lehets ilye szánalmas? "Béllát?" Edward buzi lett, vagy mi? *könnyes vagyok a röhögéstől arc*
te jól vagy? Milyen Elissz? meg mi ez a rózsaszin állat? Hello Kitty?
tényleg legyen CSÁ KITTI és töröld le magad innen. ez egy történet? ez pár szó!
hosszú lett a részed mondhatom... legalább fájnak az ujjaid az írástól?
végig olvastam de... istenem ments meg...
a macskádat meg tüntesd el innen mert megnyúzom xDD
é milyen luwww? normál vagy? ekkora ribancot istenem XD
tudod fájsz:DDD
kérlek vedd le ezt a... nem mondom, hgy Blogot mert akkor sok mindenkit megbántanék:D na köszz:D
csácsá:D
luww xDD fúj inkább a halál xD(:S) na csáá:D

Nymphi írta...

Ne már! Hogy lehettek ilyenek...Egyszerűen azt nem értem meg, h tök normális csajok, hogy képesek ennyire mocskosan írni! Lécci, moderáljátok már magatokat, akármennyire is nem tetszik. Az egész egy paródia, persze, de ettől függetlenül nem kellene ennyire csúnya szavakat írni. Ti ennél feljebb álltok! (Nem ismerek mindenkit, de akit ismerek, az tuti efelett áll.)
Ui.: Nem ismerem az előzményeket...
Ui.: El kell ismerni, volt benne 1-2 jó poén :D

Krisztike írta...

Háát testvéreim één írtóó jót szórakoztam.. Mind a fejezet, mibnd a komok olvasása alatt. És én vágod, ennél jobban ha akartam volna se tudtam volna nevetni.. (mint az imént)
Már annyira szánalmas, és nevetséges amit írsz, hogy az egyszerűen hihetetlen..
A történeted szerintem olyan mint a csokoládé. Eteti önmagát..
Háát itt vágod, egyszerűen nagyon gáz, az oldalad.. Utálom!! De mégse birom ki hogy ne nézzek fel, ne olvassam el a frisst stb..
Dee hát a helyesírásod szóra sem érdemes. de azért tőlem megkapod:
Legszívesebben beiratnálak egy tanfolyamra, ahol újra képeznek.. Ha egyáltalán eddig képeztek.. Pff..
Akárhányszor meghallanám hogy iyleneket mondassz mint pl.
tvájlájt, Bélla, Édward..stb. annyi fülest kapnál..
Na meg ha látnálak írni.. eltördelnám az összes faszraformálódott ujjaidat te hülyegyerek!!
meeg most kajakra mivagy tee??
Honnnan származol?? Az alja népségből??
"oszt"
"aszt"
"mennyé"
Háát nem is tudom.. Van hogy úgy gondolok erre mint valami viccre.. nevetek rajta..
Aztán meg csak csodálkozom, hogy hogy lehet valaki ennyire primitív..

Meeg sokszor azt hiszem, nem is vagy te oylan butaa. Direkt csinálod ezt.. Így akarod felhívni magadra a figyelmet.. (És sikerült is)
Csak eljátszod a szőke, buta csitrit.. És közben tök jókat nevetsz mindazon amike írnak neked, és úgy gondolod, hoyg mi vagyunk a hüylék amiért bedőlünk neked.. És lehet, hogy amúgy te télleg okosabb vagy eszerint...Csak röhögsz amarkodban..stb..

Dee sokszor meg elgondolkodom, hogy télleg vannak ilyen senkiházi, primitív emberkék a világon?? És ha vannak, akkor miért?????!!v Miért nem pusztult már ki az összes?? Én haljak meg felgyújtanám az összeset!!..:/

Na de mind1.. ehhez már nincs hozzáfűzni valóm.. Magam sem tudom mit írhanék még.. Vagy hogy mit gondoljak..

Utólag is bocsi a helyesíráshibákért. Én télleg scak azért rontottam, mert nem látok kettőig.. Nem vagyok sutaaa!!!!!

Krisztike írta...

aaaa rühes macskáidat meg jólenne ha letakarítanád, mert nagyon irritál..
Neeem vagyok oda amacskákért.. Ezért a szar kis izéért meg pláne nem!! Hello kitty..Pf..
Kikúrt szar!!xD
Basztatja a szemem..

Kata írta...

Há szevvá csájje!!
Mer há kábé győzike szintjén vagyol.
XD Na itt abba is hagytam, mert a végén megorrolnak rám, és azt hiszik a te szinteden vagyok!
Komolyan eddig azt hittem, hogy nem vagyok jó író.
Na a tied után még a halaim is elhinnék magukrál hogy jó írók, pedig csak annyit tudnak, hogy: Pá-pá (asszem)
Nah én erre inkább nem is pazarlom a szavakat.
Az előttem lévők már kifejtették az én véleményemet is nagyjából.

Kata írta...

(azthiszem)