2010. április 20., kedd

4.fejezeth

Nahh, meghosztamm a 4ik fejcsikéthh remcsikézemm h tecceni fog néttek :X
4. fejezeth


- te húzzá innen vilike???!!!!-jéköb szájából fröcsögött a nyál.

- fúj hozzá már törcsit magaddal!- edike egy zsepivel türcsizte magát.

-jaja jéköb menj má, vagy nálatok lá pusban még egy törcsi sincs???

- dehogynem, a muter font egyet a bundámból!

- hülyegyerek azt szőnnji szokták vagy miabánat- mondtam. Ezt az idiótát…

- na akkó húzzá azé a szőrért kutyuli!- mondta edike. Majd odacsipázott hozzám.

- gyere csájé menjünk a kérómba!

Beültünk.

És elhúztunk kétszázza a kérója felé.



***

Emet épp a tévé előtt gubbasztott és valami rock koncertet nézett az emtívín.

-apám ez meg kiiii????

- merilin menzon egyenesen az antikriszt szuperstarrról…-lökte oda emet

-zsír- nem ismertem de biztos zsír mer aki edi bátyja az biztos….na!jó.

- bébi nem jössz föl egy kicsit?- edike felkapott mer ő egy hiper-szuper erős vempájör.

- hihiihihihi ne csikizz!!!

Edii felfutkározott, amikor odariszálta magát rozáli.

- Jött, azaz izéééé… jéköb vagy hogyishívják…

- Heroinista!

- Komolyan most nem vok tripen vili??? Hé bellus kérsz sűűűűtíííííít????? Hol a zanyag…

- A szobádban te kokainista ribanc- nem csipáztam a csajt.

Jéköb feljött a lépcsőn de nem olyan helyesen, mint eddie. (Mostantól így fogom hívni)

- na itten van a töcsi. Most boldog vagy vééérszííívóóó!!!!

- Ki akar beszívni?- róz nem kopott le.

- Fújj te drogozol???és még büdös is vagy! Takarodjá ribi!

- Fújj te meg szőrős vagy!!! Borotvát is szokás használni a 19. században!!!

- 21!

- Már annyi jóég….-róz elesett.

- Emet takarítsd el a csajod!

- Nemmá most jön h menzon és a többiek szétzúzzáka cuccot!!!

- Okshika akkó majd….

- Fújj khálenek bööeeee…drogosok szátániszták vagy mik…

- Nem vok drogos csak kibuktam!- róz a falat verte

- Én meg csak tívízek!-emet

- Én meg még szűz vok szivikéim erre varrjá gombot!

- Még jóóóh- edi

- Fújj bella gyere már csháje nem jó neked itt….

- Engedj el jákök! Hallodd? Vedd le a kacsóidat…..

19 megjegyzés:

Kizzy Lution írta...

oh God

Dugong írta...

Basszus ez nagyon gáz.... Eza csaj tényleg nem normális.És én se, hogy még mindíg képes vagyok ide írni... Ez már beteges! Hogy lehez valaki ennyire gyökér? Vizsont a beszívott Rózon kifejezetten soket röhögtem. Az az egy momentum tetszett. Amúgy meg agyhalál... (Mármint nem a Kaukázus szám xD) Hogy valaki ennyire hülye legyen. Viszont azt veszem észre, hogy javul helyes írása. Csak így tovább, Miss Kurvoid;)

Elena írta...

Bameg ez se lett sokkal jobb, de legalább valamivel olvashatóbb volt mint az előzőek.
Hé emeberek csodatörtént... Vagy várjunk csak lehet, hogy ez csak átmeneti és a java még csak most jön. lehet ennél rosszabb? mert úgy tűnik ez valamivel jobb mint az előzőek, de csak hajszálnyival = ugyan úgy mehetesz a fenébe a ramatyoddal
Hehehe...

Alice (SLG) írta...

Szia :D
ööööööööööööööööö... ki az a jákök? a többihez már nem is fűznék hozzá semmit, de azért volt egy mondat, ami nálam halált okozott xD
"- fúj hozzá már törcsit magaddal!- edike egy zsepivel türcsizte magát."
szóval: jékoknak nincs törcsije, ezért edike zsepivel türcsizik. aha.
de azért nálam még mindig Szemmi Álej a favorit :D (MSN-en az a nevem :P)
Na, luwwwollak, vagy micsinálok, Barbara édes, írj hamar, mert röhögni akarok :P (A macskákat szedd le, kérlek :D)
Mit röhögnének már ezen a Merin a fénypontoknál? xD Ez lenne az új "Pók: wiii ^^"

ComaWhite írta...

ez...
egyszerűen.....
kész.
ennyi.

Eszter írta...

öhm... erre mit tudnék mondani? Semmit csak annyit hogy ezzel valakit megtudsz ölni olyan rosz bazdmeg!!!!!! Neked a helyesíráshoz meg nem fűznék semmit olyan rossz! De nagyon kibuktam hogy Rose ( ezt így kell írni és nem úgy hogy Róz) bedrogozott. Húúúúúú! Meg hogy törcsizél? ez esküszöm rosszabb mint bármi más! Most Éppen zsibbad az agyam! De a helyesírásod csak annyit javult hogy már nem rakol "h" minden szó végére!!!!!!!!! Van egy ötletem: Zárd be a blogod!!!!! de ez mán annyira rossz hogy nevettek rajta kinomba!

Rékus_ írta...

Nincs rá szavam. Ezt még semminek sem nevezném.
Csak azt nem értem, hogy, hogy nem tűnik fel neki, hogy itt nem szívesen látjuk.
Lehet, hogy fordított a csaj???

Rituss írta...

fááááááááááj='D

Blacky hercegnő írta...

ÓÓÓÓ,ez egyszerűen agyhalál az agysejtjeim sikítoznak!!!!!!!!!!!!!

Blacky

Leander88 írta...

Éljen!!!
Volt benne 3 egész mondat amiben nem volt hiba!
Újabb "dílyat" neki! ;)
Persze csak a helyesírást nézve, mert úgy egyébként...
Am, rosszat már nem fogok írni, mert ahogy észrevettem, hiába gürcölünk mi itt, a füle botját se mozgatja... Meg különben is, legalább könnyesre röhögöm magam ennyi baromság láttán :P

chloé írta...

Huhh. Kibírtam 3 fejezetet úgyhogy nem írtam bele. De ez már nagyon durva.. Arról,hogy ne másolj mert kinyírlak vagy mi annyit h megnyomja valaki a CTRL+C-t és kész..XD De mindenki jobban járna ha bezárnád a blogodat vagy megtanulnál helyesen írni.. azt nem kérem, hogy tartalmilag is jó legyen mert az már úgyis nagy kérés lenne .. :D

audrey írta...

Úristen.:D Te nem érzed magad kicsit gáznak ezzel az írással?:D Értelek, hogy egyedi akarsz lenni/maradni, de ez már kicsit sok - és úgy látom, mások is az én véleményemen vannak.:D Jó... Legyél csajos, nem azt mondom, de az írásodon gyorsan változtass. A korodat meg már meg sem kérdezem, mert mindegy, mit felelsz, röhejes.:D Azt meg szerintem mondanom sem kell, hogy amiket írtál nem értek belőle semmit. Arra pedig befizetek, hogy a barátnőid olvassák a blogod... xD Esetleg azt mondják, de szerintem nem vágják ők sem, hogy most miről is szól ez a blogféle.:D Zárd be, és tagadd le, hogy ezeket te írtad.:DDDD

Hello_Kitty^^ írta...

Jújjjj ojan heppi vok h ennyijenh íjtatokh nekem comit meghint. Nagyon sokath szenvedthem ezel a fejihhval. Sokszor ujra elolvashtam sőőőt még a cukker pasikám <3 és a beszt frendz foreverjeim is meg kukshikáztákh és azt mondhák, hogy szupcsiijh amiért nagyhon luwwolom(LLL) őket. Shijetek az újh fejihvel ésh remélem azt ish cutternekh foglyátok tartani.

Puszcsikhajj mindenkinek akik itt comit hagytakh! Luw mindenkihnek!

Orsi írta...

OH MÁJJJ GÁZZZZZZ!
Hát téged szerintem még net közelbe se lehetne engedni mert csak rontod az értelmiséget az ilyen ostoba kitalációiddal ami mellesleg elég szánalmas sőt mi több még annál is rosszabb..EGYSZERŰEN SZÓ NINCS RÁÁÁ!
Egy jóó tanács sztem jobb ha most rámész a törlés gombra és a Hello Kittyddel együtt elmész a sunyiba és nem mutatkozol többet! Ilyen szánalmas és idióta embert még életemben nem láttam,te pedig egy nagyon súlyos orvosi eset vagy ha gondolod szerzek neked jegyet az elmegyogyóba..biztos szivesen várnak,vagy ha nem kell akkor húz el a sunyiba,de ha nem akarsz messzire menni akkor fogd a Hello Kittys párnád,felsőd és takaród és búj el a föld alá hátha meg jön az eszed!
És ezt még véletlenül se úgy vedd mint ,,pozitiv hozzászólás,, és nagyon ne örülj neki h én irtam!

Dugong írta...

Ááááá ez a csaj xD én már csak röhögök az egészen. Az hogy nincs józan esze az nyilvánvaló. De akkor is jót lehet röhögni rajta, pedig én nem vagyok egy rasszita típus. És a günter a lejátszóban XDXDXDXD az kész. Imádom ezt a számot xDxDxD

Nikky írta...

Most öszintén: TE HÜLYE VAGY??!!?? vagy vmi gond van az agyaddal??esetleg egy intézedben élsz, és onnan töltöd fel a szupcsi fejihhhdet?? XD XDXD
Nem veszed észre hogy mindenki rajtad röhög!!!
A helyedbe én jóó messzire elhúznék,és törölném ezt a szar blogot!!!!
Azt se értem hogy én mit keresek itt....már én is kezdek meghülyülni!!! Jesszus!! :S
na pááá

Biu írta...

AZTAAAAA!!!!!!!!
Megdöbbentő: azt írta, hogy Emet, és ez már nagyon hasonlított az Emmetthez!!!(dobbpergés)
Ja, igen, és nem bírtam ki komi nélkül, de kérlek, engem ne pusszants!

Elena írta...

Van ennél jobb is :) azt írta bella, igaz ugyan hogy nem nagy betűvel, de már nem Béla :) Nálam ez a favorit, hogy hogyan lett Bellából Béla, az agyhalál! Egyszerűen felfoghatatlan, azt hiszem, ha továbbra is ekkora hülyeségeket olvasok, aqkkor az agysejteim szépen lassan elmennek nyaralni XD

Wyyy írta...

Úr isten...hát ez...ez...ez...ez valami szörnyű..komolyan ki lenne az a hülye aki ezt el akarná lopni???Most komolyan?...Írtak neki 12-13 olyan kritikát hogy én szerintem a föld alá is elbújtam volna a helyébe erre ő.....köszikehh a komikhhat meg puszcsihh.....na ne már....azt hiszem az agyam fel fogja mondani a szolgálatot....ha akár csak még egy szót is elolvasok ebből a ..a..a...a..nem is tudom miből...
Kérlek engem ne szeress és ne pusszancshh...