2010. április 13., kedd

2. fejezeth

Ebbeh a fejezethbe anyukámm segíthetth. Ő jó helyeshíró:)



- Szijja Rozáli! – köszöntem én.
- Csé. – felhorkant.
- Na most meg mi a fasz van? – dühödtem.
- Semmikeh. Ne is törödj Rózzal. – motyogta Elisz.
- Jóvan. Mennyünk inkább a szobádba. – vonottam meg a vállamat.
Felmentünk a lépcsőn.
A lépcső tetején még lekiabáltam.
- Bazd meg Rozáli! HEHE!
- Menjé innen hülye ember!
- Huhú!
- Gyere már Bélla. – Elisz méltatlankodott.
Elisznek látomása lesz, amiben Bélla elszakítja a kedvenc ruháját.
- Nem adom kölcsön! – sipította és kitépte Bélla kezéből.
- De mért?
A ruha elszakad.
- Basszameg!
- Bella ez a te hibád! – ordította Elisz.
- Elmegyünk! – rontott be Edward.
- Mi? Nem! Nem hagyhatsz el! – nyöszögtem.
- Bocs. - vetette oda. – Ez már a 22.ik ruha, amit elszakítasz!
- Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
- Szia!
Belül meghaltam.
Elhagyott!
Elhagyott!!!
Elhagyott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem hiszem el!
Na, de majd én megmutatom neki!
Lemegyek Jackobbhoz.
Le is mentem.
- Szia Belsz! De örülök neked.
- Szia Jék!
- Mizujska?
- Kismiska!
- Az mi?
- Honnét tudjam én?!
- Hát jó. Eljössz a fánkhoz?
- Nincs is fánk. – adtam az értetlent.
- Most már van.
Mutatott egy nagy fenyőre.
- Az a fenyő?
- Az nem fenyő. Az egy fa!
- Váo!
- Szép mi?
- Ja.
- Azám.
Leültünk a fa tövébe és én elgondolkoztam.
Talán mégsem lesz olyan szörnyű Khallenék nélkül.

24 megjegyzés:

Keina írta...

Nagyon gáz vagy tudsz róla???
Sztem szüntesd meg a blogod xD
De ha te ettől jobban érzed magad... menj tamikához és hagyd békén a jó írókat, mint Alice(mert így kell írni:D)
És Ivi!

AliceC írta...

Erre nem tudok mit mondani!
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
agyhalál
Ennyit! ez rosszabb agypusztítás, minta simpson család, vagy a spongyabob! De azért jót nevettem rajta, köszi! Jobb, mint egy paródia!

Eszter írta...

hááát inkább zárt be a blogod mert még meghalok a röhögéstől!!! am Edward(ezt így kell írni a Bélla pedig Bella) miért pont egy ruha miatt ment volna el? na ne röhögtes

gicus19 írta...

Jézus Úr isten!
Egy szakadt ruha miatt xD Dikk XD
Én itt mindjárt kifekszem XD
Ekkora egy marhaságot xD
Jék xD Inkább Jake xd Ja és Jacob Xd Nem Jackob xD

Lina írta...

Ezt nem mondod komolyan, ugye?!
Ez nagy NULLA!!!
Ennyire nem tudod felfogni, hogy nem írsz jól?! Zárd be a blogot, és kímélj meg minket ettől a szartól!

Blacky hercegnő írta...

Hát ez jó!Amúgy nem kéne fikázni szegény kiscsajt én bírom!Van mersze ennyi aggyal és ilyen szar írással blogot nyitni!Ő és az írása szerzik életem legjobb perceit!De komolyan ennyire szart és nevetségesen szánalmas írást sehol nem láttam!Amúgy te direkt nem tudsz jól írni vagy csak teszed hogy ennyire szar vagy!?Vagy egyszerre tudod mind kettőt csinálni!?
Jóh mind1 is várom a kövi fejit ha holnap fent lenne azt megköszönném mert nehéz napom lesz és szertnék egy marhajót röhögni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pusz Blacky!

Nicky Graceheart írta...

jézusom. ez beteg.
A helyedben én már kivándoroltam volna és letagadnám, hogy valaha is próbálkoztam volna az írással...
De azért jót röhögtem. xD

Lili írta...

Hali
Azta mindenit... Először azt hittem, hogy ez valami vicc... Ez olyan szar, hogy attól jó. Komolyan. Ja meg miért kell szidni? Az egy dolog, hogy kurva szarul ír, de ez van. Én csak röhögök egy jót rajta és elgondolkodom, hogy milyen pihent agyú emberek élnek a világon... És ha úgy vesszük ez egy tök egyedi ötlet... Hehe. Várom a kövit. Remélem az is ilyen vicces lesz. Jajj még az a Bélla.
Puszi: Lili

Biu írta...

Szia!
Hát..., legalább már tudjuk, hogy kitől örökölted a sz*r helyesírásodat, mert azt írtad, hogy anyud segített, és ő se tud rendesen írni. (Jék=Jake)
Kérlek, ne zárd be a blogod!
Minden nap várom a frisst, mert mindig úgy fel tudsz vidítani!
Rendesen írni azt nem tudsz, de amint a többiek már elmondták előttem, ez tényleg jobb, mint egy paródia.
Szóval várom a frisset!

Isabella írta...

Uramatyám..Istenem segitcs rajtunk...ilyen fost,hogy tudd irni valaki?:O
Jah igen egy hello kitty miss picsa...

Dugong írta...

ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö...

Szal igen... Agyhalál... Ha ez valami vicc akar lenni, akkor most szólj, és akkor tudom, hogy veled kell nevetni, nem pedig rajtat. Ez SZÁNALOM!!!

Rékus_ írta...

A magyartanárom mindig azt mondja, hogy a semmit nem lehet meghatározni...
Na szerintem nekem sikerült. *töpreng*
Na jó mégsem, mert ezt még semminek sem lehet nevezni. Ez egy nulla. Nem tudok rá mit mondani. Egyszerűen szavakat nem találok. Szánalmas vagy... Nagyon nehéz lenne felfogni, hogy ennek egyszerűen nincs értelme?
Amúgy meg ruha miatt összeveszni??
Látszik, hogy egy plázacica ribanc vagy...pff

Rose23 írta...

Tudod nem akarom megtudni h milyen a helyesírásod de ha az enyém 3-mas akkor a tiéd...hát. Egyébként szép a blogod a ha kihagyjuk belőle a Hello Kittyt és a rózsaszínt. Jó az érdeklődési köröd.Tudod most már értem h a barátosnéd mért inkább csórja a szöveget. Asszem ha neked van blogod akkor nekem is illene már egyet megnyitni.Bocsesz de amennyit te itt írtál ez nincs egy lapnyi...tényleg egyedi. Azt nem értem h miért írod azt h akit nem érdekel az bassza meg, amikor kiraktad a komikhoz??? Na, tök mindegy már nem szeretném megérteni az észjárásodat.Ha képes lennél összevesz nia barátnőddel egy kibaszott ruhán és utána elhúznál a picsába akkor meg van a véleményem rólad és a baráti körödről. Tényleg egyébként annyira nem vetted a fáradságot h ha már magyarul írsz akkor nézd meg h h kell írni a neveket(segítek ugyan úgy mint angolul)Veled a pasid azért szakított mert eltépted a tesója a ruháját aki különben olyan kibaszott gazdag h egész életét 5 csillagos szállodákba tölthetné...Tényleg volt már pasid?(fiúd,barátod NEM HAVEROD)Lehetsz egy kicsit életszerűbb. Nem tudom amúgy hogy meddig olvastad a TWILIGHT-SAGA-t de mint köztudott majd belehalt BELLA h EDWARD elhagyta.ESME,CARLISLE,JASPER,EMMETT,a többiek voltak...ROSALIE(ROSE),ALICE,BELLA. Asszem te farkas párti vagy...én nem.
ja egyébként írd csak tovább majd szólok h ha már nem tudom kibogarászni a szavakat amiket írsz esetleg annyit röhögök h leesek a székről. Bocs de ezt nem tudom végig olvasni...inkább Bétázom:Kijavítom az írás hibákat a következő komiba ellehet olvasni magyarul a sztorit bár szerintem amúgy viccesebb eredetibe.

Rose23 írta...

Nekem nem anyukám segített, csak meguntam azt a csomó faszságot amit ideírt a csaj. Sztem én kiteném reklámozni h aki ennél jobb sztorit ír az megpróbálkozhat egy fejivel. Pályázatot kéne hirdetni.
Mostantól a csaj szövege kivéve a zárójeles részek.

Ebben a fejezetbe anyukám segített. Ő jó helyesíró:)



- Szia Rosalie! – köszöntem én.
- Cső. – felhorkant.
- Na most meg mi a fasz van? – dühödtem.
- Semmike. Ne is törödj Rosezal. – motyogta Alice.
- Jól van. Menjünk inkább a szobádba. – vontam meg a vállam.
Felmentünk a lépcsőn.
A lépcső tetején még lekiabáltam.
- Bazd meg Rosalie! HEHE!
- Menjél innen hülye ember!
- Huhú!-(?ezt ki mondja?)
- Gyere már Bella. – Alice méltatlankodott.
(az igazat megvallva nem tom h jön ide a látomása Alicenek)Alicenak látomása lesz, amiben Bella elszakítja a kedvenc ruháját.
- Nem adom kölcsön! – sipította és kitépte Bella kezéből a ruhát.
- De mért?
A ruha elszakad.
- Bassza meg!
- Bella ez a te hibád! – ordította Alice.
- Elmegyünk! – rontott be Edward.
- Mi? Nem! Nem hagyhatsz el! – nyöszörögtem.
- Bocs. - vetette oda. – Ez már a 22.dik ruha amit elszakítasz!
- Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
- Szia!
Belül meghaltam.
Elhagyott!
Elhagyott!!!
Elhagyott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem hiszem el!
Na, de majd én megmutatom neki!
Lemegyek Jacobhoz.
Le is mentem.
- Szia Bells! De örülök neked.
- Szia Jake!
- Mizujska?
- Kis miska!
- Az mi?
- Honnét tudjam én?!
- Hát jó. Eljössz a fánkhoz?
- Nincs is fánk. – adtam az értetlent.
- Most már van.
Mutatott egy nagy fenyőre.
- Az a fenyő?
- Az nem fenyő. Az egy fa!
- Váo!
- Szép mi?
- Ja.
- Az ám.
Leültünk a fa tövébe és én elgondolkoztam.
Talán mégsem lesz olyan szörnyű Cullenék nélkül.

Fanni írta...

Húh hát ez nagyon gáz!!
MÉgis minek írsz ha azt se tudsz??
Irjál románul. lahet ugy jobban menne!!

Nah pusszikha!! Hahaha!!
XDXD
tök gáz!!

Bella. írta...

ERRE CSAK EGY MONDATOT ISMEREK:A KURVA ÉLETBE,HOGY LEHET ILYET """""""ÍRNI""""??????
Uh bocsikahh,akkor megpróbálok számodra is értelmesen fogalmazni..
Ezz egy rakás szarcsihh..
Ha még anya nyelved betűit sem ismered, b***meg akkor mit akarsz,te utolsó....!!
Bocsánat..csak mindjárt meg**sz az ideg.De most komolyan""h"",te akarsz írni?Mi ez a rózsaszín szarság?Egyáltalán mi az,hogy luwwwww???????ÚÚÚÚÚristen.......
Mit hiszel magadról te kis picsa????Mi az a szörnyűűség ami írásra késztetettt???????Én nem hiszem,hogy ezt a bajihjaid olvasnák.
Megszégyeníted magad,a..khm.."tvájlájtot",és a bloggert!!!!
De egy valamire megkérlek te szánlmas ribanc.....
Ne töröld le a """"""""""""blogod""""""""" mert ki AKARLAK rakni az Blogomra és mindenkinek ajánlani akarlak,hogy okozzak neki egy-két vidám percet.
na puxxikahh -.-" és kurvára nem luwwolok....!!!!!!!
Ribanc.....
mindjárt kijön belőlem a kaja bazdmeg..ez undorító.
De most komolyan,meddig írtad ezt az """""""""""ehszméletlehnülhh szupcsikahh fejiht""""""""""""""""""""??:OOOOOO
Felfordul a gyomrom..
Agyhalál!!!!!!
Szégyent hozol Stephenie Meyer-re(Sztephení mejer)Tudod,aki írta a "tvájlájtot" Kétlem,hogy tudod mi az..........-.-""""""""
Kösz,hogy elbasztad a napomat te...ááhh.
Olyan ideges vagyok,hogy rem,egek és ugrál a gyomrom.....!!!!
Még életemben nem káromkodtam ennyit,és utálok is!
De azért kösz,bazi nagyott nőtt az önbecsülésem!
Ribanc...
Bloggertársaim!
Aki eddig nem hitt magában akkor most rohadt gyosan érezze magát William Shakespeare-nek!
Mindenki jó író és blogger! Imádok mindenki!
(Barbara édes..khm..remélem nem figyeltél errre az utolsó pár sorra mert ez KURVÁRA nem rád vonatkozott!!!!!!!!!)
Na csá.

Elena írta...

Jajj istenkém. milyen szupcsi egy oldal!
Komolyan ilyen ramatyra akarsz te ilyen komikat kapni pl.
ha ez egy vicc akkor oké egyszer egy életben ilyenen is lehet szakadni, de tovább sztem ne próbálkozz, mert megsúgom hogy B-É-N-A vagy!!!! Szótagolom, mert szerintem olyan szőke, vagy, hogy még ezt sem érted!

Leander88 írta...

Ezt most nem gondoltad komolyan, ugye? Értem én, hogy szabad világban élünk, és mindenki azt tehet, amit csak akar, de azért nem kellene átesni a ló túloldalára...
Egyszerűen GÁZ, amit csinálsz, és miután ennyi mindenki kifejezte a véleményét (ki civilizáltabban, ki nem XD), én a helyedben Algériába vándorolnék, és felcsapnék tevepásztornak, talán ahhoz jobban értenél, mint az íráshoz. Nem tudom felfogni, hogy miért írod ezt a förmedvényt, mert ha még vicces lenne, mint paródia, akkor okés, de még csak humorosnak se humoros. Ez egy oltári nagy baromság, amivel szégyent hozol magadra (na meg anyukádra is, akit innen üdvözölnék, mert remek embert sikerült nevelnie belőled:P).
A helyesírásod gondolom direkt ilyen, ha mégsem, tudom ajánlani az általános iskola alsó évfolyamát. Meg egy helyesírási szótárt.
Szóval, szerintem nagyon gyorsan húzd el innen magad, mert ha ez továbbra is így folytatódik, seperc alatt "forradalmat" indítunk ellened, és hidd el, annak nem lesz túl jó vége (rád nézve természetesen, mert mi örömtüzet gyújtunk majd, miután elkergettünk :P)
Tehát, fogd meg Hello Kitty kezét, szállj fel az első gépre, és irány Algéria! Jó utat!

Névtelen írta...

Szijjjja!
Hát először nem tudtam eldönteni, hogy nevessek vagy hánnyak! Ez annyira szánalmasan szar, hogy az ilyent már büntetni kellene!
Ezután bíztosan nem fogom leszólni a saját írásaimat. És ha lopni mertek, kitekerem a nyakatokat! (neked meg a két "BAJIDNAK")
Az "ELŐSZÓH"-ból azt hittem, hogy egy meleg "FICS"-et "IJJ"-tál, aztán rájöttem, hogy csak BÉNA vagy és nem tudsz jól "IJJ"-ni.
Az már bíztos, hogy "ÉJDI" és "EGYEDIH" vagy, mert ekkora baromságot, életemben nem olvastam!
Tehát összefoglalva a "CSAJEEET BLOGGERED" egy nagy SZAR!
Ha ezt "BÉLLA" ás "EDVÁRD" olvasná, kiszaladnának a világból!
Persze, hogy nem érhetünk fel veled, mert mi sokkal feljebb állunk, te meg valahol a béka segge alatt tengődsz.
Ha nem írtad volna ki, mennyi idős vagy, azt hinném, hogy el sem érted még a hatodik évedet.
Egy javaslat: Töröld a blogot, ragadd kézen a drága lopós barátnőidet és húzzatok el a Bermuda háromszögbe, hogy sose találjon rátok senki.
Ui: Anyukádnak üzenem, hogy gratulálok az idióta gyermekéhez. Nekem is adhatna pár tanácsot, hogy lehet ilyen fogyatékosnak nevelni egy gyereket!

Unknown írta...

Sziia:)

Noos... szerintem chatben kifejeztem magam xD
de most figyelj... ne haragudj... de ez... gáááz xD
nem elég hogy véded azt az idiótát...:Á én a helyedben a fejemet a falba verném, hogy hogy lehet ekkora szart megírni...
lehet hogy te ezt valami vicces izének szánod...
de mi talán kínunkba nevetünk rajta...
mert hogy azon mi a vicces hogy Rozáli vagy Jék... poén lett volna ha legalább Jaket is kiejtés szerint írod:Á de ahhoz már nem volt eszed... hogy esetleg Dzséket írj:Á
bár lehet még nem jársz ott, hogy ezeket megtanuld xD
anyukád meg nagyon ügyes:) büszke lehet hogy ilyen lánya van:)
szánalmas vagy Tamival együtt:Á
legalább valami eredetibb szöveget találnátok ki...
Tami vagy Cárli vagy a faszom tudja ki, másol, te meg erre vagy büszke amit "írsz"
kurva szar,
ajánlok egy ötletet...
szedd le, ennél jobban már ne égj be...
és a Díly(ami valójában Díj... mi lesz a következő?? halya???xD )
na ahhoz meg gratulálok, gondolom a nagyszerű másoló bajnokod küldte xD
ööö vagy esetleg te csináltad??:D
a magadfajtákból azt is kinézem xD
jahm és csak annyit javasolok, hogy nézz fel drága barátosnéd oldalára, és nézd meg milyen szép komikat kaptál...
bár úgy érzem azért itt is mennek az osztások xD
jahm igen és büszke lehetsz magadra!!:)
csőcső Mesii

mesi28 írta...

nem azér...de te visszaolvasod néha amit írsz?
ha paródiával próbálkozol, okééé, de ez még annak is hányadék...a kutyám szebbet szarik mint ez itt, de komolyan...a hülyeségnek is van határa...szentem te a túloldalra születtél...a fejemet az asztalba vertem miután elolvastam...te hányadikos vagy amúgy?
és mien bajiiiknak írod?tényleg van oan ember, aki képes elviselni az agyi szintedet??? merh sok oan agyhalott mint te merem remélni h nincsen, ha mégis, megvan a magyarázat mért is egy rakat csődtömeg Magyarország...
Komolyan mondom szentem még egy koreai hajléktalan is helyesebben ír mint te magyarul!
Am szabad érdeklődnöm hányszor buktál?
vagy a kedves mami, akinek annyira jó a helyesírása h egy szó nem volt benne jó, eleve fogyi suliba íratott be?
na pá

Krisztike írta...

Én nem azért fogok gratulálni az Anyukának meert iylen szép láynt nevelt. Hanem inkább nkei..
Büszke lehet a drágalátós édesanya is, hogy ilyen példát mutat a "Éjhdih" lányának.. Télleg, büszke lehe magára, amiért iylen csodálatos dolgokra hívja fel a figyelmét, és mutatja mega lányának a dolgokat..
ÉÉs én kivácsi volnék hoyg ez a kedves Anyuka miből él.. miből tartja el Barbara édest..
Kiváncsi vagyok ebben a világban miként sikerült neki elhelyezkedni..
Báár van egy tippem..Éds szerintem Barbara édes is ott fog kikötnii..
Kurvaa!!!! Ott legalább nem figyelik a kiejtését.. Most az isten szerelmére!!?? Mit csidálkoztok?? Nyögni, mindenféleee iskolai végzettség nélkül is tud az ember.. nekik nem kell másban remekelni.. Pff..
Egye megkérdeznék még az anyukától:
Csúszik minden faszán??
XD
Gratulálok!! A maga, és a "éjdhes" lányának a teljesítményéhez is!!
További Ikhletet!!

Jenni írta...

hát én nem tudom de én ezt még arra sem méltatom hogy leírjam milyen szarxD minek?csak az időmet pazarolnám velexDa hello kittyhez nem fűzök semmit sem de hogy a twilight és a hello kitty hogy jön össze azt nem vágom...komolyan mondom itt a kommentek többet érnek mint az írásxD de ez akkor is szánalmasxDha már paródiát írsz akkor legalább helyesen írjál ez csak egy tanácsxD nah pápá egyedihhh oldalacska:D
nah de hozzád akkor is ez a köszönés illek:szijóka szery pux baszni tucc puszkó láwcsyyyxD egy nagy lófaszt érsz kis csicska:D

Cserrybogyesz írta...

édesem megint itt vok. hurrá mindjéárt róki mükozok. na szóval épp az ellöbb néztem meg a retkes kis adatlapodat és láttamhogy az állatövi jegyed patkány komolyan mondom llek rád kész kis kibaszott patkány vagy. jah meg az is láttam hogy romániában élsz teribanc. normálisabb is lehetnél.
na csőő