2010. április 17., szombat

3. fejezethh

Nahhh, eszt a fejíít kűldőm a bajiiiknak, akíket ínennn iss cúppantóóóók!!!


Jék tők jófej vót, éss jokatt rőhőgtemm rajjta. Tőkre kimmentt a búksíkámboool, hoggy Khallenék it hagytakk mint ebb a szaráát. Kki nemm hányjja le Khalleneket???
-Szedjed a praclid Béla, haza víszlekk jo?-kérdezzzte Jék.
-Kircsíí.-bológatamm. Hű, de jo nékem, nem kellesz a szakkado esőőben sétafikálnom haza felé, mer tuti fruti h az a piros traggansc meggit le fog robannní. Hejette majd legalláb Jék traggacsávall fogunkk lerobanní, az ugy vicceskeh leszh.
Hírtelenh fehér vílanássh, asztánn Edvárd ált előtem. Jujjj még mídig olllan édikehh. Sexyhh vempájör pasííí.
-Há te meg mit kerresell itt vérszipkázzo Khallen?HA????-kérdezte Jéköb.
-A nőmet keresem te rühhess dőg.-köpködte Edi, és esni kezdet az essö.
-Faja, máh megínt esikk.-nyamoggtam.
-Te meg Béla!-fordult hozzám szivdögglesztö Edikke.-Ne ájjálh ősszeh ijen alakkokal, mer te az énn csalyom vagy rendi?Szal amig én dőglödöm a padlasonn, adíg lészöl szivessh a csinih seggedenn csücsülnih etthonn, vagy vónujjálh apácánakh vili?
-Ídeh figyeljélh akármenyireh hejeskeh vagy, szájjáh leh rolamm, mer othagytáll az erdöben v holl a bubánattban, ozt Szemmi Álejnak keletett összekanálkázniah.szal mehecc visza a paddlásrah, oksikahh??
-Nah, ne máár Béla, braszilía mesze vagyon szívikeh!
-Nemm erdekelll nekedh úccse kelleszh bezin nemm?
-De Béla máár Elisz is tőkre taccson vagyon mer níncs kit húzzonn márh.-krlelt ingem Edi.
A kiss szívemh majjjd megszakaddot, deh nem akarokh újjra szomcsikah lenníííííí...
-Oksika Eddikeh, ma nem nyertéll menjé braszuliábah v hova oszt csücsükéjjél a padlásonn oksika?
-HÉÉÉÉÉÉ Énn is itt vagyok ám!én szerizzemmm Bélát, szal húzzá arrébb a szemfogakkhal Khallen rendi?
-Jéköb, te ne szójjál az én szerelmih nyáladzásommbah bele vilikeh?-mondta Edvárd.
-Büdös vempájör!-Jék.
-Hülye szörcsomagg!-Eddi.
-te büdösebbb vagyh!-Jék.
-Nem te!
-Nem te!
-Nem te!
-Nem te!
Nem te!
-Oksikah, mindetenn büdöskék vagytok rendicsekkh?-áltam közéjük mer márr nem bítam továb az üvötözést.
-Húzzá a területünkröl!-Jéköb.
-Húzzá a csalyémtóól!-Edi.
-Othagytadd a wúdban vérszipkázócskahh!!!

24 megjegyzés:

Dugong írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Ez egy tömegpusztító fegyver. Mentsetek meg!!!

AliceC írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁElég világos voltam???? Egyre rosszabb lesz a helyesírásod vagy, mi? Ezt a fejezetet nagyjából 10p alatt olvastam el. KI KELLETT BOGOZNOM! belőle vmi értelmeset. FÁJT! Alexának igaza van! SOS!

Eszter írta...

Segítség,Segítség!!!!!! ez a fejezet valami borzalmas volt!!4 nem tudtam mi van odaírva egy fél óráig bogoztam kifele! Kérlek Kérlek Kérel ne csináld velem ha ez egy paródia akkor kérlek szól! És tennél nekm egy nagy sziveséget a hello kittyket szed le az oldalról kérlek!

Lili írta...

Azta!!!!! Na ez sokkoló volt! Komolyan. Miután végigolvastam, percekig ültem a gép előtt és csak néztem ki a fejemből. Igazat megvallva, borzalmas volt, de épp attól volt jó. Lehet, hogy furcsán hangzik, de így van. A helyesírás... Hát az... uhhh... Na de pont ettől jó. Olyanokat nevettem rajta:-D Remélem sietsz a következővel!
puszi: Lili

Nicky Graceheart írta...

Nagyon remélem, hogy ezt nem gondoltad komolyan, és most éppen kiparodizálod azokat, akik hasonlóan viselkednek(értsd: így írnak, beszélnek,...)
Őszintén bevallom, nem sikerült végig olvasnom. "Szemmi Álej"... Na itt álltam meg, és nem tudtam kényszeríteni magamat arra, hogy folytassam az olvasást. Ez kegyetlen. Először is percekbe telt, mire rájöttem, hogy kire akartál ezzel utalni...
Amúgy ha ezt komolyan gondoltad és mindannyiunk erős figyelmeztetése ellenére sem sikerült megtérülni, szerintem használd vallatási fegyverként. Most komolyan, szerintem ha valakit arra kényszerítenének, hogy vagy elolvassa ezt, vagy elmondja az univerzum összes titkát abc-sorrendben, a másodikat választaná.

Pannka írta...

Rendes leszek, nem basztatlak, hanem kijavítom ezt a borzalmat.

Jake tök jó fej volt, és jókat röhögtem rajta. Tökre kiment a buksikámból, hogy a Cullenek itt hagytak mint eb a szarát. Ki nem hányja le a Culleneket???
-Szedjed a praclid Bella, haza viszlek jó?-kérdezte Jake.
-Király.-bólogattam. Hű, de jó nekem, nem kell a szakadó esőben sétafikálnom haza felé, mer tuti hogy az a piros tragacs megint le fog robbanni. Helyette majd legalább Jake tragacsával fogunk lerobbanni, és az úgy vicces lesz.
Hirtelen fehér villanás, aztán Edward állt előttem. Jujj még mindig olyan édi. Sexy vámpár pasi.
-Hát te meg mit keresel itt vérszopó Cullen? HA???-kérdezte Jacob.
-A nőmet keresem te rühes dög.-köpte Edward, majd esni kezdet az eső.
-Fasza, már megint esik.-morogtam.
-Te meg Bella!-fordult hozzám szívdöglesztő Edward.-Ne álljál össze ilyen alakokkal, mert te az én csajom vagy rendi? Szóval amíg én döglődöm a padláson, addig leszel szíves a csini seggeden csücsülni otthon, vagy vonulj apácának vili?
-ide figyelj akármennyire helyes vagy, szálj le rólam, mert otthagytál az erdőben vagy hol a búbánatban, aztán Sam Uley-nak kelett összekanalaznia. Szóval mehetsz vissza a padlásra, oké??
-Na,ne már Bella, Brazília mesze van szívem!
-Nem érdekel neked úgyse kell bezin nem?
-De Bella már Alice is tökre taccson van mert nincs kit húzzon már.-kérlelt engem Edward.
A kis szívem majd megszakadt, de nem akarok újra szomorú lenni...
-Rendben Edward, ma nem nyertél menj Brazíliába és csücsükélj a padláson oké?
-Hé én is itt vagyok ám!Én szeretem Bellát, szóval húzzál arrébb a szemfogakkal Cullen rendben?
-Jacob, te ne szólj bele az én szerelmi nyáladzásomba vili?-mondta Edward.
-Büdös vámpír!-Jake.
-Hülye szőrcsomag!-Edward.
-Te büdösebb vagy!-Jake.
-Nem te!
-Nem te!
-Nem te!
-Nem te!
-Nem te!
-Oké, mindketten büdösek vagytok rendicsek?-álltam közéjük mert már nem bírtam tovább az üvöltözést.
-Húzzál a területünkről!-Jakob.
-Húzzál a csajomtól!-Edward.
-Otthagytad az erdőben vérszopó!!!

Nem bírom ki!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Sorra akasztják fel magukat az agysejtjeim,, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Őljetek meg!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Ez már fáj amit ez a lány csinál.... komolyan.... nem viccelek ilyen egy szart bazdmeg!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Isabella írta...

Úristen-_-...alig lehetett elolvasni....ez a legbénább feji amit eddig olvastam tölled...pff..mintha a többi nem lenne béna...

Rékus_ írta...

agysorvasztó. mást nem tudok rá mondani. -.-
sikoltoznak az agysejtjeim. -.- -_-

Leander88 írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Kérlek, valaki temesse már el valahová ezt a "nőt"! De jó mélyre, nehogy kimásszon! Ott legalább a vele egyszintűekkel lesz (a férgekkel).
Ha még vicces lenne, akkor oks, de ez egy nagy rakás sz@r. Még el sem lehet olvasni rendesen!
És a rózsaszín macskák meg lassan a retinámra égnek, úgyhogy legalább azt lecserélhetnéd, ha már írni nem tudsz jól, vagy nem akarsz.
Remélem lefoglaltad a jegyedet Algériába Tamival együtt, hidd el, nem sok embernek fogtok hiányozni!
Viszlát!

Elena írta...

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Ja igen... Mit is akartam? Leblokkolt az agyam ekkora borzalom láttán...Fanny97 te ügyi voltál h ki tudtál ebből valamit is bogozni, de sztem még kijavítva sincs semmi értelme ennek az izének, amit ugye nem lehet történetnek nevezni, de semmi másnak se, mert akkora nagy katasztrófa...
Komolyan! Már a nevedből is csöpög a szőke ész... Barbara édes... Helló Kitty... Na ne már! ráadásul direkt csinálod ezt a ramatyot? Mindenkit sírba akarsz küldeni, vagy legalábbis agyhalálba?!

Hello_Kitty^^ írta...

Helokahh mindenkihjnek

Annija heppi vok ::D , hogy bírthhamm teccetni nektek a fejjimet. Oan szuppcsijjh <3 , hoggy enyijen itt vaggythokhh nekem ujy bajikhnak, és ijthok nekem comikat. Annyija luwwolllak(LLL) titeket. Sílyetek az ully fhejjííhvel, de anyihra hoszzuuu volt az elözzzöö, mheg nincsijdöm, mejt ssokat vaok a bajcsiaimmal:'(

Na, pusszcsíííjh mindenkicskének! <3<3<3:D

Kripi írta...

Te téll hülye vagy! nem veszed észre hogy mindenki lehurrog?! Már nem azért de rohadt béna vagy Miss kurvoid kiss tökéletesség (és igen ezt így kell írni...), ami pedig csoda, h vissza írtál a lehurrogó kritikák tömkelgére... Merész és röhejes egyben

Rituss írta...

ez agyhalál! fájsz... de azért várom a folytatástxd:D hagy röhögjek még egy ilyen jót:)

gicus19 írta...

Jézus, Úristen!
Te valami más nyelven beszélsz, ami hasonlít a magyarra. xD Te jó ég! Ezt a "nyelvet" nagyon nehezen olvasom xD
Értelmetlen zagyvaság xD De jót lehet kacagni, mert az IQ-d 0%-on van xD
És mindent úgy írsz le, mint ahogy kiejted xD Ez már fáj xD
És itt kapsz sok-sok szidalmazó kritikát xD
Én rájöttem. Ezzel a marhasággal több komit kapsz xD Azt hiszed jó vagy, pedig csak azért jön ide valaki, hogy egy jót nevessen rajtad xD

Dugong írta...

ÁÁÁÁÁÁÁhhgggggrrrrrrrrröööööö!!! Ez tényleg hülye basszus. Folyik belőle az IQ light. De azt megjegyezném gicus15-nek, hogy az IQ-t nem százalékben mérik. Mert ha abban mérnék, akkor nagy bajban lennék a 126-tal...

De ez a csaj, basszus! Miss Picsa!!!! Ilyen nincs!!! Mentsetek meg, mert egy kis fáziskéséssel de sokkot fogok kapniiiiiiiii

InkaKanga írta...

Mééééér bántjátok???? :P
én kifejezetten élveztem....a komik olvasását XD

ez...ez...ez..
Borzalmas, de több komit kap mint én :S
sok sikert, és ajánlom a helyesírási szabálylönyvet!
puss

Kanga

Fanni írta...

Borzalmas volt!!
mint eddig mindegyik!!
hogy tudsz te ennyire szart irni??
Tanul meg elősször és utána kezdjél blogot!!
mondjuk azt se mááánk ha nem !!

megkímélnél mindket ettől a rémségtől

egy Szánalom vagy!!
büdös senki!!
nincs pénzetek helyesírási könyvre??
én is szivesen figyelmedbe ajánlanám
vagy talán megkapod tőlünk karácsonyra vagy ahogy gondolom te mondanád Karirahh!!

Szánalom vagy te rusnya dög!!
hagyd abba ezt a szart vagy legugom azt a hülye kazalat a torkodon amit a képen szopogatsz!!

Bazzmeg!!
segítsetek!!
rémesebb volt mint a többi

de azért LUWollak!!
:S

InkaKanga írta...

vigyázat, fertőző ! akarom mondani : könyvet! :P

mesi28 írta...

én már nem tudok h röhögjek vagy sírjak, de komolyan...van pár szerencsétlen naiv olvasó, aki szerint te ezt nem gondolod komolyan...
hát szentem naon is komolyan gondolod és lövésed nincs arról mennyire sík hülye vagy!
wúdban???basszus ez most wood akart lenni???
erdő????anyám...Szemmi Álej????Jéköb????
sexy vempájör...VKI LŐJE LE!!!!
De komolyan, az agysejtjeim egyenként koncolják fel magukat és szaladnak Moszkváig ettől a trágyadombtól...
uhh...bocs, nekem ez sok(K)

Leander88 írta...

Komolyan mondom, már azért is érdemes elviselni ezt a sok f@szságot, hogy az ember jókat derüljön a komikon XD Minden komizót imádok, mert napi rendszerességgel vigyort varázsoltok a képemre XD XD Köszi nektek!
Barbika édes, neked meg már nem is mondok semmit... Aki hülye, azon nem lehet segíteni... :P
Am, írjátok szorglmasan azokat a komikat, mert holnap is röhögni szeretnék! Köszi! (vagy köszcsihh? most ez a menőhh? XD)

Unknown írta...

Jézusisten a mennyekben! Mi ez a Hello Kitty, kiég tőle a retinám… te sem lehetsz egy atomfizikus, öcsém, ilyen egyszerű embert, mint te! Ha viccnek szántad (bár még annak is durva lenne), akkor jót röhögtem rajta, bár az új fejezet harmadik soránál rögtön abbahagytam, mert
1: nem értettem, mit írsz
2: vagy 20 pontot zuhant az IQ-m
De ha nem szántad viccnek, akkor nagyon sürgősen gondolkozz el a blogoláson, mert ez már színvonalon aluli!! Elmondanád nekem, mi a franc az a külcsíny? Mit teszel a nyelvünkkel, te liba? Komolyan mondom, az a kép, ami rólad fent van… ne ijedj meg, de vascsővel kéne fejbevágni. -.-’
„Na, pusszcsíííjh”, vagy mi a jó élet…

Elena írta...

Sztem nem érdemes tanácsokkal ellátni, h mit kéne javítani... ha valaki olvassa a komikat feltűnhet neki, hogy ez az agyhalott liba megköszönte a lehurrogó komikat és idézem: "Oan szuppcsijjh <3 , hoggy enyijen itt vaggythokhh nekem ujy bajikhnak, és ijthok nekem comikat. Annyija luwwolllak(LLL) titeket"
Am kezd derengeni, hogy mit is jelenthet a LUWWOlás... Azt hiszem a love-ból jött... Bár ki tudja mijen nyelven beszél ez az IQkirálynő

Niki írta...

Fanny97: Köszönöm, hogy leírtad. így még nem is olyan borzalmas a fejezet.
Ha nem ilyen lenne az írás, talán még szeretnénk is. (Y) (N)

Elena írta...

Hát én még mindig ott tartok hogy fordítással is elég értelmetlen.